.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی

* تحريف در تفسير قرآن، راه جديدي است كه براي تبليغ بهائيت در نظر گرفته شده است. به گزارش مشرق در جلسه محفلي بهاييت مصوب شده از طريق رسانه‌ها عبارت "پيامبر اسلام، نگين و زينت انگشتري انبياست" ترويج شود. اين افراد با اشاره به آيه 40 سوره احزاب مي‌گويند بايد پيامبر اسلام را نگين انگشتر انبيا معرفي كنيم نه ختم كننده رسالت انبيا. بهائي‌ها مي‌گويند: با تفسير زينت بودن، ما مي‌توانيم خود را ادامه دهنده رسالت انبيا معرفي كرده و اثبات نماييم كه رسالت انبيا خاتمه نيافته و اين رسالت به ما منتقل شده است.
* مقامات آمريكائي همچنان خود را نماينده جامعه جهاني مي‌دانند و از طرف همه مردم دنيا حرف مي‌زنند! ديويدكوهن، معاون وزارت خزانه‌داري آمريكا در امور تروريسم و اطلاعات مالي در گفت و گو با تلويزيون بلومبرگ مي‌گويد آمريكا فشار تحريم‌ها بر ايران را افزايش مي‌دهد تا براي ايراني‌ها اين امر روشن شود كه تنها گزينه موجود، پاسخگويي به نگراني‌هاي جامعه جهاني در مورد برنامه هسته‌اي اين كشور است. به گزارش سرويس بين الملل انتخاب؛ وي افزود: "ما مي‌توانيم با انجام اقداماتي تحريم‌ها عليه ايران را تشديد كنيم." به گزارش انتخاب، كوهن در اين گفت وگو گفت: "ما مهمترين منبع درآمد ايران، يعني صادرات نفت اين كشور را هدف قرار داده‌ايم و محدوديت‌هاي بين‌المللي مبادلات مالي، فشار بر صادرات نفت ايران را چند برابر كرده است... تحريم‌ها عليه ايران جامع بوده و بر اقتصاد اين كشور تأثير مهمي داشته است."
* شبكه تلويزيوني العربيه وابسته به دولت عربستان سعودي كه در جعل اخبار و انتشار مطالب دروغ مهارت دارد، گفته است: سپاه پاسداران مسئول حفاظت از جان "بشار اسد" شده است! در ادامه ادعاي عجيب العربيه چنين آمده كه "اقدام بشار اسد در تغيير محافظانش، به دنبال نصيحت نماينده سپاه پاسداران در سوريه به وي اتفاق افتاده است". به گزارش انتخاب تلويزيون العربيه مدعي شد: "بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه در ماه‌هاي اخير به دليل بيم از ترور، محافظان شخصيش را تغيير داده و به جاي آنها افرادي از سپاه پاسداران را گمارده است." العربيه قبلاً نيز خبر از پناهنده شدن چند نفر از اطرافيان نزديك بشار اسد از جمله رئيس دفتروي داده بود كه دروغ از آب درآمد.
* منابع خبري اعلام كردند نيروهاي امنيتي فرودگاه "هيث رو" لندن يكي از اعضاي خاندان آل خليفه را به دليل شرب خمر و از دست دادن تعادلش بازداشت كردند. به گزارش شيعه نيوز به نقل از مشرق، اين عضو خاندان حاكم بر بحرين، ساعت 10 صبح روز پنجشنبه گذشته، بليت پرواز داشت اما دقايقي مانده به پرواز هواپيما با داد و فرياد و ايجاد جنجال موجب ايجاد اغتشاش و آشوب در هواپيماي "بريتيش ايرويز" شد كه از منامه، پايتخت بحرين عازم لندن بود. اين فرد 28 ساله كه هويتش افشا نشده است، از ارائه خدمات بد مهمانداران اين هواپيما شكايت داشت و اعتراض خود را ابتدا با داد و فرياد بيان كرد و پس از آن تلاش كرد، كابين خلبان را به تصرف خود در آورد. اين موضوع به درگيري‌هاي وي با خلبان هواپيما و زد وخورد با او منجر شد كه بازداشت وي توسط نيروهاي امنيتي فرودگاه هيث رو لندن، آن هم با استفاده از باتوم و انتقال وي به مركز پليس فرودگاه را به دنبال داشت تا در آنجا از وي انگشت نگاري و تست دي ان‌اي و عكس گرفته شود تا ضمن درج در پرونده‌اش در بايگاني پليس نگهداري شود.
* محمد حسنين هيكل، به دستور دولت قطر در شبكه تلويزيوني الجزيره ممنوع التصوير شد. به گزارش تابناك، "محمد حسنين هيكل" سرشناس‌ترين و با سابقه‌ترين روزنامه نگار جهان عرب كه نزديك به 10 سال است به طور هفتگي برنامه‌اي به نام "باهيكل" را در شبكه الجزيره قطر اداره مي‌كند و در آن به بازگو كردن تاريخ سياسي 50 سال اخير جهان عرب مي‌پردازد، اكنون پس از گذشت نزديك به يك دهه، در الجزيره و ديگر رسانه‌هاي وابسته به كشور قطر ممنوع‌التصوير شد. رسانه‌هاي مصري درباره علت اين اقدام نوشتند: هيكل، چندي پيش در گفتگو با روزنامه الاهرام مصر به طور غيرمستقيم قطر را مسئول ناامني در كشورهاي مختلف عربي معرفي كرده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.